Мені не приходить пароль/підтвердження електронної пошти, що робити?

  • Переконайтеся, що з часу відправлення листа підтвердження пройшло більше 15 хвилин. Зазвичай листи доходять за 1-2 хвилини, але іноді можуть бути затримки, на які ми не в силах вплинути.
  • Перевірте папку «Спам». Можливо, лист помилково потрапив туди.
  • Переконайтеся, що адреса електронної пошти введена вірно. Надійний варіант перевірки – скопіювати вашу адресу електронної пошти прямо з цієї сторінки і відправити на нього лист.
  • Якщо ви використовуєте Gmail.com, перевірте вкладку «Промоакції» або в списку «Ще» перевірте папки «Вся пошта» та «Спам».
  • Якщо ви спробували всі способи і нічого не допомагає – напишіть нам. Повідомте, яку адресу ви використовували на самому початку, яку в якості додаткової, вкажіть приблизний час відправлення запитів на підтвердження. Ми все перевіримо і постараємося вам допомогти.

Схожі питання